Family

Masjid Besi

Assalamualaikum. Lately ni, mood berblogging dah ke laut. Tapi bila tengok ada kawan2 yang masih aktif, rasa bersemangat siket nak hapdet blog hari ni. Lebih kurang dua minggu lepas, sempat juga Mak sekeluarga ke Putrajaya. Nak gi jauh2 tak sempat. Maklum ler.. kekangan masa.. 😅 Kebetulan masa tu dah pukul 6 lebih, jadi Mr Hubby …

Continue Reading
Cerita Family Islam My Stories

Memanah

Assalamualaikum Hari Jumaat lepas saya berkesempatan menemankan anak membeli peralatan memanah. Bukan setakat teman, kenalah bayar sekali… huhu. Masuk kelab memanah di sekolah katanya… Teringin jugak nak ambik gambar kat kedai tu, tapi takut kena hambat dengan tokey kedai pulak. Maklum ler, beli alat memanah dua ketul aje, tapi anak beranak nak berposing sakan…haha.. Sesetengah …

Continue Reading
Cerita Family Travel

Di Pasiran Pantai

Assalamualaikum. Sepanjang jalan di persisiran pantai, ada banyak juga hidupan laut yang dijumpai. Saya nak letak gambar kat sini. Untuk kenang-kenangan. Gigih anak-anak saya cari hidupan laut ni dan bersungguh-sungguh juga Mak dia orang ambik gambar… 😜😜😜 Itulah hasil tangkapan gambar hari Sabtu lepas. Kalau lagi beberapa tahun nanti anak saya tanya, saya akan jawab.. …

Continue Reading
Cerita Family My Stories Travel

Sunrise In Mersing

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Hajat untuk ke pantai lagi tercapai. Semasa sibuk dengan hal-hal pekerjaan hari tu, hati memang rasa nak sangat tengok laut, ombak, pantai, matahari, ‘langit oren’ dan yang sewaktu dengannya. Destinasi kami adalah ke Mersing. Ni pemandangan di waktu pagi. Dalam pukul 7 lebih. Tu pun rasa dah terlambat, jadi, terpaksa berlari larian dari …

Continue Reading