Mask Extension / Extender




Bila sesekali kena kerja di luar rumah, barulah rasa ada keperluan dengan mask extension / extender ni.

Masa PKP duduk rumah diam-diam, tak terfikir langsung nak beli atau buat. Walaupun masa tu ada banyak iklan lalu lalang. Tu belum lagi kawan-kawan yang tunjuk bakat mengait dan menjahit benda ni.

My DIY version.. 😊

Cari punya cari kat kedai tadi, dah habis katanya. Mak pusing-pusing kedai tu tadi, nampak pulak butang. Beli lah sebungkus…

Macam-macam warna ada…

Balik rumah, cari saki baki tali yang ada, Mak jahit aje kiri kanan. Siapa dah…huhu

Ok lah tu. Sebab kalau nak sangkut kat telinga, macam susah siket. Orang yang pakai tudung, mesti paham masalah ni…

Sekian. Wassalam.

2 thought on “Mask Extension / Extender”

  1. anies says:

    saya ada buat juga…saja2 penuhkan ms ketika pkp hari tu skrg dah stop hehehe

  2. khirkhalid says:

    Bagus juga ada ni especially utk wanita bertudung. Senang, tak perlu susah2 nak sangkut mask kat telinga 🙂

Leave a Reply

Related Post