Kucing




Assalamualaikum.

Cuti panjang macam ni adalah masa untuk beraya di rumah sendiri, berehat dan melayan kucing-kucing di belakang rumah. Kucing-kucing ni tak bertuan, tapi jinak. Kalau dipanggil dia datang. Kalau kita pergi dekat pun dia tak lari.

Bila di belek-belek, comel pulak nampak kucing-kucing tu. Selalunya tak sempat nak tengok sangat. Sambil belek-bekek, Mak pun ambik gambar.

Hitam manis pandang tak jemu
Mata besar. Bulu dia pun tebal dan cantik.
Tengah tunggu turn nak makan.
Macam pakai celak. Kalau dibersihkan mesti cantik.
Jemputlah masuk 🙂
Abang Oren..😍. Ni lah yang paling jinak.
Meowww

Ok. Itu laporan untuk hari raya ke 2 tahun 2020.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Zahir & Batin.

Sekian. Wassalam.

4 thought on “Kucing”

  1. nohas says:

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin..

    alolo..comel2 semuanya..

    1. Fidah Shah says:

      Selamat Hari Raya Aidiltitri.
      Boleh jadi penghibur hati sambil2 buat aktiviti kat dapur..

  2. khirkhalid says:

    Saya pun suka kucing.. peminat kopi yang suka kucing 🙂

  3. anies says:

    ommeyyyyyyyy

Leave a Reply

Related Post