02022020




Assalamualaikum

Entri kali ni adalah untuk mengabadikan nombor atau tarikh yang cun iteww…

Dua dadu bermaksud 2 dan 2

Sebab bukan selalu nak keluar tarikh macam ni. 2 Februari 2020. Kalau post esok dah 3 haribulan pulak….haha

Apa pun nombor atau tarikhnya, semoga Allah memudahkan segala urusan kita semua. Aameen

Sekian. Wassalam.

3 thought on “02022020”

  1. nohas says:

    sekali seumur hidup no sebegini..

  2. anies says:

    org kampung sy, dia lahirkan anak pada 8.8.1988. dan anak yg lahir tu, anak ke 8. perempuan 😉 (viral gak ms tu tp area kg je laa yg tau)

  3. Padin says:

    hehe dadu macam Ibrahim Pendek la pulak..

Leave a Reply

Related Post