Cerita Family My Stories

Tanjung Balau Desaru

Cuti sekolah Disember lepas, Akak sekeluarga sempat bercuti di Desaru. Destinasi untuk ambik gambar adalah di Tanjung Balau.

Sambil balik kampung dan menziarah saudara mara, kita pergi bercuti di pantai…yeay.

Tak nak cerita panjang-panjang. Nak post gambar aje…hihi

Ombak Laut Cina Selatan
Let the sea set you free
Akak suka tempat ni.
Luas dunia, luas untuk mu
Pandangan dari pelbagai sudut …
Alhamdulillah. Ada saudara mara yang menghantar makanan untuk santapan. Terima kasih Kak Nong sekeluarga 🙂

Ok..Itu aje nak hapdet hari ni. Selamat bekerja (musim cuti bulan Disember dah berakhir….huhu)

Sekian. Wassalam.

1 thought on “Tanjung Balau Desaru”

  1. Segarnya tengok permandangan tu.. lama tak ke desaru. Beberapa tahun lepas pun singgah sebentar je ada urusan tp tak sempat nak bersantai cari ketenangan 🙂

Leave a Reply