Burung




Assalamualaikum.

Jom cerita pasal burung.

Hari ni ada Hari Keluarga di Sunway Lagoon. Jadi Akak sekeluarga telah ke sana. Biasalah kalau ada budak-budak, nampak air mesti excited. Mama dia pulak, lebih suka duduk kat tempat teduh sambil sapu-sapu losyen aje…haha

Lepas tunggu anak-anak main air sampai puas, ambik gambar orang dan gambar minyak, dia orang ajak tengok binatang. Jadi, aktiviti seterusnya adalah mengambil gambar binatang, khususnya gambar burung dan keluarga mereka 😊

Ok. Jom tengok gambar-gambar burung yang berjaya dirakamkan tadi.

Nota: ayam juga termasuk dalam keluarga burung. Siapa tak percaya, esok jangan makan ayam…😄😄😄

Ok. Tu aje nak cerita hari ni.

Sekian. Wassalam.

#burung #sunwaylagoon #whitebarleyphotos #weekend #photography

 

14 thought on “Burung”

  1. padin says:

    merak tu tak beraksi pulak,
    kalau tak mesti lagi cantik kan

    1. Fidah Shah says:

      Tu lah…jenuh nak menunggu ekor dia kembang semalam. Tak kembang2 lak dia

  2. Kalau di kampung saya itu namanya ayam brahmana.

    1. Fidah Shah says:

      Oh..saya tak tahu sangat tentang jenis-jenis ayam.

  3. Okje says:

    Burung…. bermacam burung, ada burung merak , burung merpati….. eh ternyanyi lagu Ayam, Jalil Hamid pulak hihi….

    Apa khabar FS? Sihat ke?

    1. Fidah Shah says:

      Mak…jangan lupa lagi burung kakak tua..😄

  4. Zumal says:

    Rasa macam nak tangkap sekor

    1. Fidah Shah says:

      Best jugak.kalau dapat bawak balik sekor…

  5. etuza says:

    comel2 semua burung ciptaan Allah ni

    1. Fidah Shah says:

      Subhanallah..betul tu..

  6. nohas says:

    cantiknya burung merak…

  7. Suriya Majid says:

    baca ni teringat memori taman burung 8 tahun lepas, lama tak tengok burang yang cantik-cantik

  8. Khir Khalid says:

    Best dpt luangkan masa sesekali tengok burung2 mcm ni.. cantik2.. subhanallah.

  9. anies says:

    br td sy tgk kt IG spesis burung bsr ya amat. bsr dia bersamaan org dewasa ketika duduk bercangkung

Leave a Reply

Related Post