Scrub Daun Bidara




Assalamualaikum

Hari ini Akak nak cerita tentang Scrub Daun Bidara.

Daun bidara kerap digunakan dalam proses ruqyah untuk merawat orang yang dirasuk atau mengalami masalah ganguan jin dan sihir.

Kini lebih mudah dengan adanya Scrub Daun Bidara. Scrub Daun Bidara ini boleh juga digunakan untuk mandian harian.  Campuran minyak argan yang dalam kandungannya dapat membantu melembutkan kulit.

Akak sekeluarga telah menggunakan Scrub Daun Bidara ini. Memang best. Kulit pun rasa lembut aje.

#tirumacamsaya

Untuk maklumat lanjut tentang Scrub Daun Bidara ini, sila hubungi En Mohamed di 0194437225.

Harga setiap satu adalah RM15 (berat 60gm).

Baca juga khasiat daun bidara.

https://whitebarley.com/2018/09/khasiat-daun-bidara/

4 thought on “Scrub Daun Bidara”

  1. MESTI WAJAH SELEMBUT SUTERA SETELAH DIOLES DGN SCRUB DAUN BIDARA NI

  2. Khir Khalid says:

    Betullah ttg daun bidara tu.. mmg bagus ada scrub berasaskan daun bidara mcm ni. Bagus utk kesihatan dan perawatan juga. Thanks sharing Fidah.

  3. Bamb Bhank says:

    sangat bermanfaat ya

  4. anies says:

    bila kulit dah kena scrub, tu yg tangan gatal asik nak belai je kan hahahaha

Leave a Reply

Related Post