Nasi Ayam Goreng Kunyit




Assalamualaikum

Makan apa tengah hari ni?

Bila makan masa tengah lapar dan nasi panas-panas, apa pun sedap. Betul tak?

Hari akak makan nasi ayam goreng kunyit. Beli kat food truck.
Simple aje lauknya. Ayam goreng, sayur kacang dan carrot. Tapi lauknya setimbun.
Makan dengan nasi campur kicap dan sambal. Harga RM6.50.
Apa pun, yang penting sedap.

Korang makan apa tengah hari ni?

Sekian. Wassalam.

#rezekiharijumaat

9 thought on “Nasi Ayam Goreng Kunyit”

  1. Padin says:

    wohaa nasik tak nampak..
    Sape yang utama sape yang lauk ni? hahahaha

    1. admin says:

      Macam tu kena la tulis….makan ayam berlauk nasi…:D
      Thanks Padin

  2. Khir Khalid says:

    Klu tengah har makan mcm ni mmg lebih sedap berbanding fastfood.. puas dan kenyang 🙂

    1. admin says:

      Betul. Memang puas hati makan macam ni. Sampai malam kenyang.

  3. Hans says:

    nanti cuba makan nasi tokdeng
    sedap 🙂

    1. admin says:

      Nasi tokdeng?..tak pernah dengar. Tapi bole cuba nanti. Thanks

  4. dear anies says:

    sy mkn menu ni jg tp pagi td heheheh

    1. admin says:

      Sedap. Dapat pulak time nasik dgn ayam tu panas2

  5. SalbiahM says:

    kadang2 banyak ayam dari nasi. kalau tengah lapar mmg rasa x cukup

Leave a Reply

Related Post