Kawan Nelayan




Assalamualaikum

Dengan keadaan cuaca yang tak menentu, tambah lagi dengan makan makanan yang bukan-bukan, kebarangkalian untuk batuk atau sakit tekak amatlah tinggi.

Pagi tadi dah terasa tekak perit dan sakit. Nasib baik lah ada kedai di station LRT yang menjual fisherman friend ni. Lega siket. Suara yang tadinya parau dah bertukar menjadi suara Datuk Siti semula..haha.

Sebenarnya tak pernah cuba lagi perisa ni. Tapi sedap jugak. Yang penting tekak dah ok. Alhamdulillah.

Tu aje cerita pagi tadi.
Semoga kita semua dianugerahkan kesihatan. Aamiin.

Sekian. Wassalam.

9 thought on “Kawan Nelayan”

  1. nohas says:

    hihi..saya pun ada kawan nelayan..perisa mandarin & ginger..

  2. paridah says:

    minat kwn nelayan selesa tekak

  3. sgt2 membantu kwn nelayan ni
    hiihi

  4. Mohd Hanafi says:

    alhamdulillah..

    kalau sudah ok bagus la

  5. Jarang2 beli yang ini, WP lebih serasi dengan Strepsil

  6. Padin says:

    Alhamdulillah ada alternatif yang mudah..
    nikmat kesihatan bila ditarik sekejap pon
    rasa dah serba tak kena..

  7. Gja says:

    Sekarang cuaca tak menentu.. kadang panas terik.. pastu petangbhujan lebat.. jadi kena banyakkan minum air masak.

  8. Cuaca memang sedang berubah-ubah
    Namun jika sehat terjaga pasti selalu indah

  9. ehehehe comelnyaa kawan nelayan =D

Leave a Reply

Related Post