Cerita Family

Under The Sea

Assalamualaikum
Hari tu sempat juga Akak dan keluarga pergi snorkeling. Siapa yang nak menyelam boleh juga.

Memang aktiviti yang menarik untuk keluarga. Walaupun pada mulanya Akak nak duduk-duduk kat gigi air aje (sambil sun bathing…aawww) tapi rugi pulak kalau tak ikut sama.

Subhanallah. Memang cantik.

The cure for anything is salt water…sweat, tears or the sea – Isak Dinesen

Melihat keidahan yang ada di dalam laut memang begitu mengasyikkan. Betullah orang kata, setelah kita penat tengok masalah yang ada di darat, kita harus rehatkan minda dengan melihat apa yang ada kat dalam laut pulak.

Ni video yang anak saya rakamkan.

Nak harap Mak dia buat video memang tak ada lah. Masuk dalam air pun tak boleh lama-lama. Takut air masuk telinga katanya..

Akak sebenarnya lebih suka duduk tepi pantai main pasir…hehe

B.E.A.C.H …..best escape anyone can have

Pulau dan pantai

Memang best dapat sekali sekali pergi bercuti bersama keluarga dan merehatkan minda. Udara segar, pemandangan pun cantik.

Dan yang pasti, bot kat tengah laut tu, bukan Akak yang punya…haha

Sekian. Wassalam

#whitebarley
#photobyadham
#photobyfidah

16 thoughts on “Under The Sea”

  1. Subahanallah cantik sangat pemandangan pantai dan hidupan laut..
    LZ tumpang tengok gambar pun rasa sangat bersyukur apatah lagi WB dapat menyaksikan sendiri.. Sangat teruja okay..

Leave a Reply