Hobby Pouch

Kain Denim

Assalamualaikum Semenjak Cik Abang betulkan mesin jahit yang dah lama terbiar sepi, Akak punya sawan menjahit dah datang balik. Kebetulan terjumpa meterial kain denim masa jalan-jalan kat The Mines minggu lepas, apa lagi… Ada kain yang di beli meter. Tapi harga kain denim ni boleh tahan jugak. RM75 semeter dan sebab tu jugak beli semeter …

Continue Reading
Islam

Cerita Untuk Kita

Assalamualaikum Suatu hari 2 orang Yahudi sedang berdiskusi A : Saya ingin menulis buku tentang rahsia Yahudi menguasai dunia B : Saya tidak setuju. Jangan kau tuliskan rahsia keberhasilan kita menjadi sebuah buku. Kalau umat Islam membacanya, mereka boleh mengancam posisi kita. A : Jangan khuatir. Tidak mengapa jika menulis buku tentang rahsia kejayaan Yahudi. …

Continue Reading
Cerita

Nostalgia Handphone Nokia 3310

Kisah mencari handphone yang tak guna touch screen. Jenuh jugak nak mencari dan akhirnya jumpa dengan model ini.  Nasib baik ada di sebuah kedai di Bandar Temerloh. Jangan ingat model lama tak berguna. Walaupun fesyen lama, tak bergaya, tidak cun melecun dan tak canggih macam handphone model terkini, ianya tetap berguna. Jangan lupa yang handphone …

Continue Reading