The Dentist




Assalamualaikum
Sakit dah berhari-hari.
Nak makan pun bersopan santun aje..huhu.
Dan semalam, tak kiralah apa nak jadi, saya dengan jayanya telah bercuti dan berjumpa dengan doktor gigi.

Dah ada rekod pergigian dengan doktor ni lebih 10 tahun dan antara doktor gigi yang boleh direkomen.

Moga diberikan kesembuhan dan dimudahkan segala urusan….aamiin.

Set bubur #hanyadijohor

Sekian. Wassalam.

9 thought on “The Dentist”

  1. paridah says:

    MOGA CPT SEMBUH SAKIT GIGI FIDAH..

    1. admin says:

      Aamiin. Thanks Kak PI

  2. mrhanafi says:

    Kasihannya..

    Semoga cepat sembuh

    1. admin says:

      Aamiin..thanks Bro HB

  3. I am LZ says:

    Semoga cepat sembuh Fidah..
    By the way, bubur tu nampak sedap 😊

    1. admin says:

      Aamiin…thanks.
      Kalau balik Johor aje jumpa macam tu. Kat KL/Selangor x tau nak cari kat mana.

  4. hahahah brushing alone tu no longer alone hahaha..

    1. admin says:

      Gosok gigi secara berjemaah tu…haha

  5. dear anies says:

    hrp2 laa ni dah sembuh spt sedia kala

Leave a Reply

Related Post