Laut Di Darat




Assalamualaikum

Tengah hari tadi sempat pergi Sogo untuk cuci-cuci mata. Terjebak pulak dengan tempat ni.
Suka tengok deco-deco berasaskan laut. Keratif….cantik.
Rasa macam dalam akuarium 😀

Nasib baik jugaklah jiwa hari ni kental dan tak ada rasa nak ‘menjala’. Nawaitu pun cuma nak jalan-jalan aje. Bukan nak soping…huhu

Macam-macam benda jugak ada. Dari perhiasan rumah, pinggan mangkuk, jam dinding, peralatan bilik mandi dan macam-macam lagi. 

I like….. 🙂
Tu aje laporan untuk hari ini.
Sekian. Wassalam.

Tags:

11 thought on “Laut Di Darat”

  1. Puan Wawa says:

    Cantik sangattt. Tenang je nampak.

    1. admin says:

      Cantik. Kreatif dia org ni.
      Thanks Puan Wawa

  2. Suka sangat pantai & seashells. Starfish yg atas ni pun comel je 😀

    hanisamanina.com

    1. admin says:

      Cantik sangat. Memang best dapat cuci2 mata tengok deco2 macam ni.
      Thanks Hanis

  3. paridah says:

    CANTIK DEKONYA MMG BRKENAN TENGOK

    1. admin says:

      Jom Kak..kita shopping kat Sogo 🙂
      Thanks Kak PI

  4. keras tangan yang kreatif

  5. hainom OKje says:

    Hihi…. dasat betul tahan napsu tu, satu benda pun tak terjala.

  6. Khir Khalid says:

    Menarik.. klu buat hiasan tmpt kerja pun cantik ni.

  7. SalbiahM says:

    cantik..tapi kena rajin mengemas.kalau tak nanti kumpul habuk..hehe

  8. dear anies says:

    cantiknya untuk buat deko2

Leave a Reply

Related Post