Islam Motivasi Uncategorized

Sabar Itu Indah

Assalamualaikum
Selasa, 13 Jun 2017, pukul 7.51 pagi.

Saya masih berada di stesen komuter.
Ada masalah teknikal katanya….menyebabkan tren dari Seremban ke Batu Caves lewat dari jadual asal.

Dari gelap sampai terang menunggu, tren tak sampai-sampai jugak.
Bila sampai, dah terlebih muatan pulak.
Cer tengok gaya akak-akak yang menunggu tren komuter tu. Ada tren pun buat tak reti aje…
Apa pun, semuanya dalam keadaan bersabar. 
Sebab tu orang kata ‘sabar itu indah’… 🙂

Kesian kat adik-adik yang nak pergi sekolah naik tren. First day sekolah dah lewat.
Kesian jugak kat semua orang yang naik komuter…confirm lewat gi kerja.
Sekian. Wassalam.

4 thoughts on “Sabar Itu Indah”

  1. aduhai..takde alternatif lain kan so kenalah tunggu.kalau area kl dah blah dah cari bas ke, uber ke. Apa pun, semoga diberi kesabaran Ramadan ni.selamat berpuasa

Leave a Reply