WW#18 Apa Beza Awak Dengan Coklat




#Langkawi

13 thought on “WW#18 Apa Beza Awak Dengan Coklat”

  1. nampak susun atur dah agak ni kat HIG kan…mmg gila tengok coklat2 kat situ walau sy bukan la peminat sangat…tapi kalau ada tu makan la jugak..hehe

    1. admin says:

      Ha a..ambik gambar kat HIG and ada satu lagi kedai nama dia Rams..

  2. tiga lalat says:

    Apa Beza Awak Dengan Coklat?
    Coklat lekat kat gigi.. Awak lekat kat hati saya., hahar

    #jgnkecam #pikaplineterbaik

    1. admin says:

      Hamboii Wak..layan juge pick up line bebudak ni rupanya 🙂

  3. paridah says:

    sedapnya coklat mmg suka

    1. admin says:

      Sedap Kak…
      saya pun suka coklat

  4. Khir Khalid says:

    Fuuhhhh.. mmg tak tahan tngok coklat mcm ni.. heaven! 😀

    1. admin says:

      Berpinar mata tengok coklat..hihi

  5. dear anies says:

    kalau sy jwb akk nk bg coklat x? hahahahaha

    1. admin says:

      Boleh Anies….jom datang sini

  6. Jari Manis says:

    coklat dan awak x de beza..dua dua sweet heee

  7. hainom OKje says:

    Coklat boleh makan, awak ca boleh tengok je chia …chia…chia…

  8. Padin says:

    Rambang mata nak pilih yang mana,
    yang ni nampak sedap yang sana juga nampak sedap 😀

Leave a Reply

Related Post