Topeng Tidur




Assalamualaikum

Hendak gugur, gugurlah nangka
Jangan jatuh menimpa ranting
Hendak tidur, tidurlah mata
Jangan lupa pakai topeng

Sekian.
Selamat malam semua.
Wassalam

16 thought on “Topeng Tidur”

  1. dear anies says:

    sesuai ni utk yg insomnia kan πŸ˜‰

    1. admin says:

      Hihi..ya kot..rasa nyaman aje. Esok pagi bangun rasa muda.. πŸ™‚
      Thanks Anies

  2. paridah says:

    BEST KE TIDUR PAKAI TOPENG FIDAH?

    1. admin says:

      Ok jugak Kak PI.
      Tapi bila dah tido mati tu..rasa sama aje sebenarnya.

  3. Qaseh Vee says:

    perkataan baru tu … masker dah tak femes … heheheee

    1. admin says:

      Haha..direct translation Vee.:)
      Best jugak bunyinya kalau sebut macam tu

  4. tiga lalat says:

    semoga bangun mkcik menjadi permaisuri yang jeliter., hehe2

    1. admin says:

      Masalahnya tak jadi jelita lagi ni Wak.. πŸ˜€

  5. I am LZ says:

    Amboi sweet sangat Fidah Shah berpantun sebelum tidur sambil memakai topeng Body Shop.. Mimpi indah2..

    1. admin says:

      Dapat sampel hari tu..boleh jugak cuba2 pakai. Actually ok jugak sleeping mask dia

  6. Nour Adieb says:

    wahhh, siap berpantun bagai πŸ˜„ sy skrg baru nak bjinak2 pakai mask

    1. admin says:

      Pakai lah..untuk kulit lebih muda dan anjal πŸ™‚

  7. Khir Khalid says:

    Bagus juga pakai ni.. boleh nampak muda sikit nanti hehee πŸ™‚

  8. raihanah says:

    bagus juga pakai ni, sejuk je muka

  9. wow
    siap berpantun seblm tidur
    hihi

  10. hainom OKje says:

    Tak takut ke tidur pakai topeng? Kang cik abang sebelah tu terkejut kang hihi…

    Kita takut weyh nak tidur pakai topeng ke pakai bedak sejuk ke sebab teringat org ckp takut roh nak balik tak kenal hihi…

Leave a Reply

Related Post