Andai Kemaafan Masih Ada




Assalamualaikum

#kemaafan

Ketika Syawal menjelma lagi
Alunan takbir indah bergema
Ku susun sepuluh jari ini
Salah silap maaf dipinta

Saya ingin meminta ampun dan maaf andai ada tersilap kata, terkasar bahasa atau terguris rasa.

Moga syawal ini membuka lembaran baru untuk kita. Buang yang keruh dan ambil yang jernih.
Moga persahabatan dan silaturrahim berkekalan selamanya.

Salam Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin
Taqobbal Allahu Minna Wa Minkum. Semoga segala amal kita semua di terima. Aamiin.

Sekian. Wassalam.

16 thought on “Andai Kemaafan Masih Ada”

  1. AIM Channel says:

    Wahhh minal aidzin walfaidzin mbak.. maaf bila saya punya salah atau apa hehe.. selamat hari rayaaa

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidil fitri. Maaf zahir batin juga.
      Thanks

  2. nohas says:

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri…maaf zahir & batin..

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidil fitri Sis..
      Maaf zahir batin.
      Thanks

  3. alolololo tomey nyaaa otomen gitu.. meow baik so meow maafkan =)

    1. admin says:

      Meow dan otomen dah berbaik dah..
      Happy forever…hihi
      Thanks Siti

  4. Khir Khalid says:

    Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Fidah sekeluarga… maaf zahir dan batin. Salam ceria selalu… 🙂

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidil fitri untuk Khir sekeluarga..
      Maaf zahir batin kalau ada salah dan silap..
      Happy alwayz.. 🙂

  5. dear anies says:

    slmt hari raya utk akk sekeluarga…

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidil fitri Anies…
      Thanks

  6. hainom OKje says:

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin FS.
    Tak mau share gambo Raya ke? Teringin gak nak tengok suasana Raya kat Pontian hihi

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidil fitri & maaf zahir batin juga mak..
      Seganlah nak share gambo…ambik pun dah petang raya..mak dengan anak dah comot.. 🙂

  7. Maman Reen says:

    Assalamua'laikum.. Selamat Hari Raya..! Reen singgah dan follow blog sis.. Jemput singgah blog Reen.. 😉

    1. admin says:

      Selamat hari raya aidilfitri Maman Reen..
      Terima kasih follow blog saya.. 🙂

  8. Padin says:

    Salam Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin..
    Harap belum terlewat ucapan ni hehee

  9. Mohon maaf lahir dan batin mba.. maaf ya baru bisa berkunjung sekarang 🙂

Leave a Reply

Related Post