Uncategorized

Diet Ala Kak Fiffy

Hidangan nasi bariyani kambing masa lunch tadi. Ini adalah antara menu pilihan kalau tengah stress.
Makin stress, semakin montel lah akak nampaknya πŸ™‚

Setimbun nampak nasi tu. Tapi habis..hokey!
Masa makan, memang tak hengat. Bila dah makan, baru rasa macam nak pergi berjogging..alolo..

Apa-apa pun..Syukur dengan segala rezeki dan nikmat yang Allah bagi. Alhamdulillah.

Lepas makan, jangan lupa minum air.

Sekian. Wassalam.

32 thoughts on “Diet Ala Kak Fiffy”

  1. alhamdulilah jika kita masih dapat merasakan nikmatnya makan.
    betapa tersiksaaaa rasanya harus menahan diri sementara terhidang nasi beriyani yang sedaaaap sangat … aku tidak tahaaan, langsung nyaamm habis πŸ™‚

    dik Fidah punya resep nasi beriyani?
    saya ingin coba, terimakasih.

    1. Sebenarnya nasi kabsah adalah kegemaran keluarga saya. Jadi mau coba masak sendiri…
      Di hantar nasi kabsah ayam nya ke sini dong πŸ˜€

  2. Assalamualaikum…singgah jap….

    Nasi beriani kambing tu…dulu suka makan juga….banyak pula tu….
    Sekarang selalu ke Hydramaut dan kedai mamak kalau nak makan macam ni….

    1. Wah…sedap tu. Kalau ke Hadramawt saya layan nasi kabsah kambing. Lagi satu tempat feveret kat Restoran Saba'..kat situ mandy lamb dia best..hihi..
      Bila dah cerita pasal makan…eerrmm

  3. Ni faveret laki ai FS….mak kurang! Tp kalau ada depan mata, bedal jugaklah hihi….

    Tulah kan ….selalu cenggitu, lepas makan baru menyesal huhu…masa makan tak mengingat. Amboi….. air tu pun nampaknya boleh rahan sedap tu hihi

Leave a Reply