Member Shaklee




Assalamualaikum

Bulan lepas saya telah pun mendaftar sebagai ahli Shaklee. Niat asal hanyalah untuk dimakan atau kegunaan sendiri dan ahli keluarga sahaja. Tapi mana tau kalau esok-esok nanti boleh jadi sumber pendapatan. Saya selalu baca tentang ramai orang telah pun berjaya dengan Shaklee.

Shaklee adalah produk kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semulajadi.

Apa-apa pun, saya rasa mengambil supplement (mengikut dose yang dicadangkan) itu penting untuk kesihatan. Lebih-lebih lagi dengan cara hidup yang sentiasa sibuk dan segala benda yang kita makan seharian, ditambah lagi dengan kualiti udara sekarang. Memang sangat penting untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh.
Bukankah kesihatan itu satu anugerah dan mencegah lebih baik dari merawati.

Anda semua ada ambil supplement atau vitamin tambahan?

Sekian. Wassalam.

24 thought on “Member Shaklee”

  1. sy bukan ahli Shaklee Fidah.. tapi makan supplement utk kesihatan…skrg ni dok ambik VIta C & E… byk khasiat…

    1. admin says:

      Saya pun baru aje jadi.
      Memang supplement amat penting untuk lebih sihat, cergas dan bertenaga.
      thanks Atie πŸ™‚

    1. admin says:

      Setuju.
      Thanks πŸ™‚

  2. paridah says:

    WAH DH JD SHAKLEE FIDAH..BAGUS TU

    1. admin says:

      baru jadi member Kak.
      Thanks ya πŸ™‚

  3. devina putri says:

    shaklee itu apa ya mba, sejenis makanan apa gimana

    1. admin says:

      Sejenis supplement dan vitamin. Baru saya tambah info nya di aktikel.
      Thanks Devina πŸ™‚

  4. good luck sis. shaklee memang terbaik dan diyakini insyaAllah

    1. admin says:

      Thanks Raihanah. Kena belajar dengan para senior ni πŸ™‚

  5. SalbiahM says:

    mana tau ada rezeki boleh buat bisnes plak…good luck kak Fidah.semoga sihat selalu

    1. admin says:

      Thanks Sal πŸ™‚
      Moga sihat selalu jugak..aamiin

    1. admin says:

      Sejenis supplement dan vitamin. Nama jenama produk sebenarnya. baru saya tambah infonya di artikel.
      Thanks πŸ™‚

  6. kaknoor makan barangan shaklee tpi tk jdi ahli pun dah malas dah skrg ni tau order je hehe

    1. admin says:

      Memang baik untuk kesihatan….
      Thanks Kak Noor πŸ™‚

  7. Eksa Studio says:

    ini herbal atau enggak mbak ?? hehehe

  8. Achmad Fazri says:

    kesehatan memang sangat penting, lebih baik menjaga kesehatan… dengan selalu olahraga dan minum vit or suplemen… semoga sehat selalu πŸ˜€

  9. Mizz Aiza says:

    bagus tu fidah.. boleh buat bussiness lepas ini..

  10. dulu mmg amik skrg da stop πŸ˜‰

  11. Dunia Zumal says:

    Supplement memang lebih baik dari makan ubat kan…

  12. nohas says:

    semoga sihat selalu dan sukses..

  13. Qaseh Vee says:

    jadi ahli ni dpt beli dgn harga yg lbh murah …

  14. Kira-kira ada gak ya Shaklee di indonesia Mak Ngah,,,,,

Leave a Reply

Related Post