Uncategorized

Aku Tahu

Hahaha…Joke of the day… 😀

Di saat Mak Jemah sedang mengantuk tahap gaban sebab terlebih makan ubat demam dan selsema, ada jugak member yang hantar gambar ni via whatsapp nya…sabar ajelah…tapi, comei kan

Memang sibuk siket akhir-akhir ini..Dan time2 macam ni…, nak sakit pun rasa tak sempat…addooiii
Ikut hati memang tak larat dah. Nak tunggu pencen..rasa lama lagi..(perasan muda…heh..heh…itu pun kalau sempat..)

Semoga di beri kesembuhan & dipermudahkan segala urusan…aamiin..

Sekian. Wassalam

gambar : google/ whatapps

30 thoughts on “Aku Tahu”

    1. Addoiii…!
      Itu TAHU..bukan tempe ya Jenk 😀 😀
      Selagi terdaya…harus habiskan kerja sebelum bercuti panjang…

      Thanks Mr Aldino 🙂

    1. Jujur..kadang-kadang saya sendiri pun tak berapa tahu apa yang mereka tahu. Jadi, bagaimana saya mau bagi tahu…..hehe 😀
      #menekadalamkesamaran

      Thanks Komennya.. 🙂

Leave a Reply