Aku Tahu




Hahaha…Joke of the day… 😀

Di saat Mak Jemah sedang mengantuk tahap gaban sebab terlebih makan ubat demam dan selsema, ada jugak member yang hantar gambar ni via whatsapp nya…sabar ajelah…tapi, comei kan

Memang sibuk siket akhir-akhir ini..Dan time2 macam ni…, nak sakit pun rasa tak sempat…addooiii
Ikut hati memang tak larat dah. Nak tunggu pencen..rasa lama lagi..(perasan muda…heh..heh…itu pun kalau sempat..)

Semoga di beri kesembuhan & dipermudahkan segala urusan…aamiin..

Sekian. Wassalam

gambar : google/ whatapps

30 thought on “Aku Tahu”

  1. Aldino Sya says:

    aamiin..!

    addoii.. Kak.. sakit bisa dilupa jugak ya..! 😀

    iyayaaa.. kalok tak salah.. ituh TAHU kan Kak.?. addoiii… hehehe

    1. admin says:

      Addoiii…!
      Itu TAHU..bukan tempe ya Jenk 😀 😀
      Selagi terdaya…harus habiskan kerja sebelum bercuti panjang…

      Thanks Mr Aldino 🙂

    2. andai tak baca komentar, aku tak tahu maksud ni tahu hehe..

    3. Hero Borneo says:

      tahu tak pe..memang tauhu ..he..he..

  2. cakap dgn tahummg tu lah jawapnya … ubat mengantuk tu .

    1. admin says:

      Lebih kurang macam tu la dialog orang bila bercakap dengan Tahu…hehehe

      Thanks CM 🙂

  3. Ridha Harwan says:

    "Kenapa kamu diam saja?" "Padahal kamu tahu" Tahu lagi butuh komentar gak lucu. hehehe

    1. admin says:

      "Sebab saya TAHU…macam mana saya nak bercakap"…. 😀

      Thanks Mr Ridha

  4. Ya kamu tahu
    Yang aku tahu
    Salah satu menu
    Dibuat apapun mau

    🙂

    1. admin says:

      Menu kesukaan ku
      TAHU…
      Menemani perutku
      Selalu..hehe 😀

      Terima Kasih Mba Ayu

  5. Salam Jumaat Fidah.. Nurul tahu.. tapi Nurul buat tak tak tahu.. hahaa

    1. admin says:

      Sssyyyyyyyy..
      Jangan bagi TAHU orang lain..okay 🙂

      Salam Jumaat Nurul..Thanks 🙂

  6. Cilembu thea says:

    saya malah punya pabrik Tahu, SUmedang…hayo

    1. admin says:

      Mau di import ke sini Mang…sekali dengan sebungkus ubi cilembu 😀

      Terima kasih kunjungannya 🙂

  7. nove hasanah says:

    bumi ini bulat… eh…tahu-tahu kok jadi kotak-kotak 🙂

    1. hahah kocak, nice komen..!!

    2. admin says:

      Mungkin selepas ini jadi tiga segi…hehe

      terima kasih komennya.. 🙂

  8. aku sudah lama tahu bahwa kamu itu tahu, pandainya kakak buat humor haha..

    1. admin says:

      Kalau tahu…
      apalah yang boleh dibuat selain dari duduk diam-diam dan makan saja

      Thanks Santika 🙂

  9. Ainnul Yaqin says:

    yaelah kok malah nyambung nya ke tahu :v sihh haha

    1. admin says:

      Tahu..kaya dengan protein..hehe
      Thanks Mas Ainul ..maaf ya..dah lama tak singgah ke sana 🙂

  10. kalau saya ndak tahu dan mau tahu ni heehee, dan mohon untuk deberi tahu agar saya sekarang tahu apa yang tidak saya ketahui

    1. admin says:

      Jujur..kadang-kadang saya sendiri pun tak berapa tahu apa yang mereka tahu. Jadi, bagaimana saya mau bagi tahu…..hehe 😀
      #menekadalamkesamaran

      Thanks Komennya.. 🙂

  11. Khir Khalid says:

    Harap2 dah sembuhlah… semoga sembuh spt sediakala ye… 🙂

    1. admin says:

      Alhamdulillah…dah boleh berlari.
      Thanks Khir 🙂

  12. SalbiahM says:

    haha..tajuk serius, ingat apa lah tadi..tauhu rupanya

  13. hainom OKje says:

    Tahu oooo Tahu dah dapat jadi satu entri kat blog cik FS ni hihi…….
    Hish cicah sambal kicap sedap tuh!

  14. Lynn Munir says:

    Entri Fidah yang terbaru dah keluar hari ni…, rasanya dah sembuhlah ni.

  15. Cik Zaza says:

    semoga kak fidah sihat selalu..

Leave a Reply

Related Post