Banjir di Temerloh




Assalamualaikum..

Semoga banjir cepat surut dan semua mangsa banjir tabah menghadapi dugaan.

Semoga segala urusan dipermudahkan
Aamiin…aamiin..ya Rabbal ‘Alamin

12 thought on “Banjir di Temerloh”

  1. Khir Khalid says:

    Tinggi juga naik airnya tu.. Semoga semua mangsa sentiasa tabah dan dikurniakan keselamatan yg sebaiknya… aamiin..

    1. admin says:

      Tinggi..rumah yg kat atas bukit pun..airnya dah cecah lantai..
      Hope segera berakhir..
      Thanks Khir 🙂

  2. subhanallah … semoga mereka tabah dan keadaan menjadi bertambah baik …

    1. admin says:

      Semoga mereka tabah..
      Thanks CM

  3. SalbiahM says:

    dahsyat jugak temerloh ye..semoga mereka tabah

    1. admin says:

      Teruk jugak la..
      mangsa banjir x bole balik rumah lagi…
      risau kat kucing2 kat kampung tu…takut x mkn 🙁

  4. Harap keadaan semakin baik dan pulih sekarang ni…

    1. admin says:

      Harapnya begitulah….
      Semoga kembali pada keadaan sediakala
      Thanks Nurul 🙂

  5. Cik Zaza says:

    doakan semoga semua mangsa tabah menghadapi ujian dari Allah swt..

    1. admin says:

      Semoga semua mangsa tabah memghadapi dugaan..aamiin

      Thanks Cik Zaza 🙂

  6. Ridha Harwan says:

    Semoga korban banjir diberi kesabaran dan kemudahan saat membereskan tempat tinggalnya yang kena banjir. #aamiin…

  7. hainom OKje says:

    Tulah kan FS…..dugaan buat kita untuk akhir tahun 2014 ….. Redho dan sabar ajelah….
    Hanya mereka yg jadi mangsa jer tahu kesusahannya…huhu

Leave a Reply

Related Post